Zwroty wymiany reklamacje

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru.

Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem.

ZWROTY

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta.

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.

Adres, na który należy odesłać produkty:

Profi s.c.

ul.Juliusza Słowackiego 93

44-100 Gliwice

tel. 731 321 441

formularz zwrotu do pobrania (pdf)

Zwrot należy odesłać na własny koszt listem poleconym lub dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.

Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu można przynieść do naszego sklepu przy ul. Juliusza Słowackiego 93 w Gliwicach.


WYMIANY

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.

Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@profistyle.pl - Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt.

Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl