Bom Duotone Black Series
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Obecna generacja BLACK jest produkowana w wysokiej jakości BONDED.TECHNOLOGII. W tym procesie rury i przednia część są "spawane" przy użyciu specjalnego kleju stosowanego w podróży kosmicznej. Przednia część iFRONT 2.0, o elastyczności i sztywności dostosowanej do potrzeb konkretnych użytkowników, jest instalowana dla większego komfortu i prostej obsługi. Asortyment BLACK obejmuje dwie indywidualne krzywe gięcia, przy czym obie krótkie długości posiadają nowoczesną PROGRESSIVE BENDCURVE oraz zredukowaną, komfortową średnicę rury 28 mm. Wszystkie pozostałe długości posiadają konwencjonalną linię gięcia i rurę o średnicy 30 mm. W celu zapewnienia niezawodności i komfortu, system DOUBLE PIN LOCK pomaga mocno zamocować długość wysięgnika na miejscu, zapobiegając jednocześnie skręcaniu się rur. Dzięki różnym linkom gnącym, seria BLACK pasuje do prawie wszystkich typów żagli wszystkich marek.
Nowość: Cała seria BLACK jest wyposażona w końcówkę tylną iTAIL WAVE, której opatentowany system Loop-Loop-Go 2.0 po raz pierwszy gwarantuje bezwzględne bezpieczeństwo na wszystkich rodzajach żagli.
KRZYWA NOWEJ SZKOŁY/FALI
Na bomach w kształcie New School krzywa jest skoncentrowana w pierwszych 25-30 cm, podczas gdy reszta bomu jest prosta. Oznacza to, że nie trzeba skręcać/giąć przedniej ręki nawet na mniejszych (falujących) żaglach, ponieważ jest ona nadal ustawiona w prostej części.
KLASYKA/KRZYWIZNA REGATOWA
Wysięgniki o klasycznym kształcie mają łuk sięgający dalej do ok. 45 cm. Na mniejszych (falujących) żaglach oznacza to, że przednia dłoń jest skręcona/zgięta, co powoduje większe zmęczenie lub nawet ból nadgarstka.
Im większy żagiel, tym bardziej zanurzenie (a wraz z nim dłonie) przesuwa się do tyłu tak, że przednia ręka nie jest już skręcona.
Większe żagle mają również głębszy profil. Klasycznie ukształtowane bomy z zakrętem sięgającym dalej do tyłu sprawiają, że bom staje się szerszy na środku, unikając dotknięcia bomu przez żagiel.
Dlatego też bomy o klasycznym kształcie są nadal pierwszym wyborem dla większych żagli freeride/slalomowych (6.5 i więcej).