Szukaj

Duotone Silver Series 2020

0.00 zł

Czas dostawy: 1-3 days

Wszystkie wysięgniki SILVER wykonane są z 7075 zaawansowanego technologicznie aluminium w wysokiej jakości technologii BONDED TECHNOLOGY. Materiał ten stosowany głównie w rowerach nadaje tubom znacznie większą sztywność. Nowa kombinacja okrągłej rury w przedniej części (siły trzymające działają skośnie w dół, dzięki czemu jest tu sztywniejsza) oraz OVAL TAIL SECTION (poziome uciągnięcie żagla, dzięki czemu owalna rura jest tu sztywniejsza). Sprawia to, że cały SILVER jest o około 30% sztywniejszy. W połączeniu z hartowanym łukiem przednim daje to ogromną twardość i wytrzymałość. Na wszystkie modele SILVER'a jesteśmy nawet przygotowani do udzielenia dwuletniej, nieograniczonej gwarancji - nawet na wygięcie!

Modele SILVER zorientowane na fale składają się z trzech segmentów i oprócz inteligentnego frontu iFRONT 2.0 posiadają jednoczęściowy aluminiowy łuk tylny. W połączeniu z rurami RDM o średnicy 28 mm tworzy to idealne połączenie sztywności i komfortu. Wygięcie łuku powoduje równomierne pociągnięcie masztu i tylnej ręki. Długości 180 i 200 cm z wydajnym wygięciem są specjalnie dla żagli freeride'owych, a średnica rury 30 mm dla zapewnienia maksymalnej sztywności.

Cała linka SILVER jest wyposażona w końcówkę ogonową iTAIL WAVE, której opatentowany system Loop-Loop-Go 2.0 po raz pierwszy gwarantuje absolutnie perfekcyjne ułożenie liny. Solidna powłoka PROTECTION GRIP na zewnątrz skutecznie zapobiega uszkodzeniu powłoki podczas olinowania.

Na bomach w kształcie New School krzywa jest skoncentrowana w pierwszych 25-30 cm, podczas gdy reszta bomu jest prosta. Oznacza to, że nie trzeba skręcać/giąć przedniej ręki nawet na mniejszych (falujących) żaglach, ponieważ jest ona nadal ustawiona w prostej części.

KLASYKA/KRZYWIZNA REGATOWA
Wysięgniki o klasycznym kształcie mają łuk sięgający dalej do ok. 45 cm. Na mniejszych (falujących) żaglach oznacza to, że przednia dłoń jest skręcona/zgięta, co powoduje większe zmęczenie lub nawet ból nadgarstka.
Im większy żagiel, tym bardziej zanurzenie (a wraz z nim dłonie) przesuwa się do tyłu tak, że przednia ręka nie jest już skręcona.
Większe żagle mają również głębszy profil. Klasycznie ukształtowane bomy z zakrętem sięgającym dalej do tyłu sprawiają, że bom staje się szerszy na środku, unikając dotknięcia bomu przez żagiel.
Dlatego też bomy o klasycznym kształcie są nadal pierwszym wyborem dla większych żagli freeride/slalomowych (6.5 i więcej).

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów